Senaste Inlägg

Ett tag sedan?

Hej på era alla glada, javisst var det ett jäkla bra tag sedan. Har haft en hel del att göra.. Jag har haft mycket i skolan och nu har jag äntligen gått ut sådär för 3 månader sen och är fortfarande arbetslös. Jobbar då och då på LKF alltid något men inte drömjobb precis. Ska ta tag i mitt liv och börja leta efter ett fast jobb så jag km flytta hemmifrån och allt sånt. Annars har det inte hänt så mycket mer i mitt liv tyvärr. Haha jag är inte med om mycket jag. Jag tar dagarna som dom kommer.

Igår var jag på fest hos bästa Alexandra, hade jätte skoj. Det var mycket trevligt, dock var det inte lika trevligt imorse eller morse och morse vid tolv tiden när jag vakna... Trött och sliten men det tillhör väl? Haha

Nu ligger jag hemma hos Oscar i sängen och ska snart kolla på battleship.. Får se hur den filmen är. Först blir det en sväng på instagram och facebook!

Kolla in på min instagram, lojisaan


Vad gör ni själva en såhär natt?

Sov gott.

Puss


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback