Senaste Inlägg

2 februari

Hej på er.
Har inte orkat skriva idag, direkt från skolan körde jag och hämta mormor så vi kunde hämta mina nya glasögon som kom in igårkväll. Sen till furulund och lämna Jane sen till lödde, gick där en liten stund sen körde jag hem mormor och hem till sängen, deckare till unga mödrar avsnitten och sov en stund. Vakna stack med mamma och handla något att äta sen ut och träffa Jane i det kyliga vädret, brrrr det är snuskigt kallt ute just nu här i lilla Kävlinge/furulund!

Kom hem för en stund sedan, visa pappa glasögonen eftersom han inte sett dom så fick han mina gamla (y) haha! Söndriga men dom går att använda, ska snart bege mig in i sängen till mitt hjärta som väntar på mig. Ligger såklart i badet, var annars? :)

Imorgon åker mamma, pappa och lillasystern till Göteborg och spelar sm så dom ska sjunga för mig imorgon tror jag eftersom jag fyller hela 19 år på lördag! Det ska jag nog fira med en eller två cider , kanske fler :) hihi.

Vad ska ni göra i helgen?

Mina nya glasögon! Lite ovant att se mig i dessa, mycket större än dom andra.. Bilden längst ner!(gamla)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback