Senaste Inlägg

Söndag

Hej på er!
Helgen är över men har inte söndagsångesten eftersom det är lov en vecka nu så det är skönt att känna att man inte behöver tänka på skolan.. Min helg har varit tråkig, riktigt tråkig. Har inte gjort ett skit, bara träffat vänner och städat.. Vet inte vad som händer idag, får väl sätta mig med några samhällsfrågor så jag kan klara mitt prov så jag blir godkänd! Sen blir det nog en dusch och göra vid mig lite gran sen får jag se vad som händer..

Ikväll ska det iaf ses bb 2012 se vad det är för människor detta året..

Jobb imorgon kanske, sen gymmet och jobbar jag inte så blir det gymmet tidigt..

Vad ska ni göra idag?

Puss


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback