Senaste Inlägg

20120201

Hejsan vänner små!
Hur är er onsdag? Min är bra, ligger i ett varmt och skönt bad. Känner mig ganska trött faktiskt , hade varit skönt att sova en stund men då kommer jag aldrig kunna somna ikväll. Usch då, det vore jobbigt! Håller på att tvätta mina täcke, kuddar och sängkläderna. Det är jätte tråkigt, men måste göras. Nu är man så pass gammal så man kan ta eget ansvar för sådana saker, tycker jag. Kan säga er att oftast tvättar jag mina egna kläder alltid. Har dom på mitt rum sen tvättar jag dom efter hand! Och eftersom mamma och pappa ska till till Göteborg till helgen så ska jag passa på att tvätta så mycket av mina kläder som jag bara kan, det står tvättning på hela schemat, kanske lite krök. Det får vi se om jag hittar skjuts hem såklart. Haha Har nog inte druckit sen jag fick mitt körkort, jo kanske en eller två cider inte mer.. Men till helgen är jag nog lite sugen eftersom jag fyller, ingen stor siffran men kan ändå vara kul :)

Annars har det bara varit skola, inget annat nytt.

Har ni själva gjort? :)

Trodde att vi va av med all snön nu, men inte det inte.

Puss


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback