Senaste Inlägg

Nu är jag 19 år

Så ja , igår va det dags för min dag och det firades lite lätt med 4 kompisar. Ganska trevligt för att vara så lite folk :) haha!

Dagen börja med att jag blev väckt av min kära pojkvän med frukost på sängen, tack ❤ men jag gick ner och för det är så klyddigt att sitta i sängen att äta , sen fick jag ett presentkort på cubus av honom så efter frukosten så stack han hem och jag stack till cubus och så. Fynda tre par byxor, ett par blåa jeans och två jeanstights, gråa och militärgröna! Mm vad fint! Sen stack jag hem och tog det lugnt i soffan och sen börja jag göra vid mig . Körde ner till Madde när jag var klar , där vi skulle va under kvällen, det blev amörgåstårta, melodifestivalen och en jävla massa dricka. Sen runt halv 3 - 3 så ville jag hem, då hade det blivit för mycket plus att jag hade Bob här hemma, hunden alltså för er som inte vet. Men tro fan att min skjuts hade somnat, ringde och han svara ej sen bara någon minut senare så ringer han, tack tack tack! Snälla vänner man har som ställer upp..

Idag vakna 7 i morse och mådde pisa kan jag säga er. Somna om igen efter många om och men vid 9 sen blev det bara fram till halv 11... Puh , jag känner att jag Kommer inte vara körduglig på en vecka.
Hade iaf en bra helg, hoppas ni också hade det:)

Puss


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback